Dan före dan före dan

Jag antar att jag precis använt mig av dagens minst originella rubrik, men vad gör det?
Lagom till jul så sa min kära telefon tack och bock och lämnade mig bortom civilisationen. Det är nästan pinsamt att erkänna hur fruktansvärt beroende en blir av en fungerande mobiltelefon, särskilt när planerna för dagen bestod av att möta upp människor på obestämda platser och tider. Det fick bli en tidig julklapp och klapp på axeln till mig själv och nu sitter jag här med telefonen som jag lovat mig själv att aldrig skaffa.

Jag hade en jättemysig eftermiddag hos storebror i Nacka med familj, och Anton har farit till Thailand för att fira jul med familjen. Jag har knappt börjat känna av någon julstämning, men å andra sidan så är jag en sån där människa som tycker att det räcker att börja pynta dagen innan julafton.Skärmavbild 2013-12-22 kl. 19.45.19

Kommentera

