”It’s not the fall…”

Om jag nu skulle ta och försöka ge mig på det här med blogg igen? När mina tidigare försök gång på gång fallit och kraschat mot intet har det samtidigt brustit något i mig. Jag vill ju skriva. Jag vill ju få ur mig vackra tankar och låta dem ta plats ute i cybervärlden, men jag inser att för att jag ska kunna hålla motivationen uppe så behöver min blogg bryta igenom alla barriärer och teman och krav som ställs på hur saker och ting ska fungera. Jag vill inte skriva en renodlad vardagsblogg. Inte heller en som bara kretsar kring politik eller musik. Jag vill bara vara jag. Och om, mot förmodan, någon skulle tycka att det låter intressant – då får en gärna stanna.

Kommentera

